Състояние на запасите

Върху всеки продукт в уеб магазина на Lampemesteren ще видите указание за състоянието на наличността му. Можете да го намерите както на страниците с мрежа от няколко продукта (под цената на продукта), така и на страниците с описание на отделните продукти (под цената, вдясно от основното изображение на продукта). Състоянието на наличността ще бъде обозначено със зелена или червена точка, последвана от текст.

Тук можете да видите как състоянието на наличностите влияе върху доставката на вашата поръчка:

На склад

Артикулът е в наличност и ще го изпратим възможно най-скоро.

На склад: 3-5 дни (пример)

Артикулът не е на склад. Въпреки това, от поръчката очакваме да го имаме на склад в рамките на 3-5 работни дни (пример). Моля, предвидете още от 1 до 3 работни дни за доставка. В малко вероятния случай, че е необходимо повече време, ще ви уведомим чрез връзката за поръчка на Edison.

В наличност: 15-12-2023 г. (пример)

Означава, че артикулът не е на склад, но сме получили дата на доставка от нашия доставчик. 15-12-2023 г. е само пример, но обикновено датата е по-късна. В този случай доставката на артикула до вас ще отнеме допълнително от 1 до 3 работни дни. В малко вероятния случай на по-дълъг срок за доставка ще ви информираме чрез връзката за поръчка на Edison.

Не е наличен

Това означава, че артикулът не е в наличност и все още не знаем кога нашият доставчик ще може да го достави. След като направите поръчката си, ще ви информираме възможно най-скоро чрез връзката за поръчка на Edison за очакваната дата на доставка*.

Ако продуктът, който сте поръчали, не е наличен на склад и по някаква причина нашият доставчик не е в състояние да спази очакваната дата на доставка, ще ви информираме за развитието на ситуацията. Винаги ще получите писмо по пощата, когато поръчката ви бъде изпратена и съберем плащането.

Тези срокове за доставка са приблизителни въз основа на информацията, която получаваме от нашите доставчици.

Изпращаме поръчката ви, когато всички артикули са в склада ни. Ако предпочитате да разделите поръчката си на няколко доставки поради различното време за доставка от доставчиците, моля, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти.

Работим усилено всеки ден, за да обработим, опаковаме и изпратим вашата поръчка!

Ако имате някакви въпроси относно състоянието на склада на даден продукт или относно датата на доставка на Вашата поръчка, винаги можете да се свържете с нашия Екип за обслужване на клиенти. Обработваме само запитвания на английски език.

*Моля, не забравяйте, че очакваното време за доставка е само ориентир, а не гаранция.