ЧЗВ

Петте най-добри

Защо не съм получил потвърждение на поръчката?
Ако не сте получили потвърждение на поръчката по пощата, е възможно имейл адресът ви да е въведен неправилно. Свържете се с отдел "Обслужване на клиенти" - те могат бързо да направят корекция.

Кога ще бъда таксуван за покупката си?
Няма да бъдете таксувани за покупката си, докато поръчката ви не бъде изпратена от нашия склад.

Кога ще бъде доставена моята поръчка?
Доставяме в целия свят и изпращаме чрез UPS, GLS и DSV. Времето за доставка зависи от адреса за доставка, както и от това дали продуктът е наличен в желания от вас цвят/вариант. Специалните поръчки могат да увеличат времето за доставка - можете да намерите информация за очакваното време за производство в описанията на отделните продукти.

Ако е възможно, поръчката ви ще бъде изпратена в същия ден, в който сте направили поръчката си.

Разполага ли Lampemesteren.bg с магазин за продажба на дребно?
Да - разполагаме с магазин/шоурум в Копенхаген и в централния ни офис в Рингкьобинг, Дания.

Какво да правя, ако има проблем с продукта, който съм поръчал?
Най-бързият и лесен начин да предявите рекламация е да използвате уникалния линк за състоянието на поръчката, който сте получили, след като сте направили поръчката си. Просто кликнете върху "Рекламация" в долната част на страницата със статуса и следвайте инструкциите. Когато получим претенцията ви, някой от нашия екип за обслужване на клиенти ще я обработи и ще се свърже с вас възможно най-бързо.

Как да използвам кода си за отстъпка?

1.Поставете продукта в количката си за пазаруване
2.Отидете в количката за пазаруване
В стъпка 1 ще видите поле, в което можете да въведете своя код за отстъпка/карта за подарък.
4.Въведете кода и кликнете върху "Актуализиране", за да го активирате.

Можете да видите какво точно да направите във видеото по-долу:

Пазаруване и  поръчка

Как да направя поръчка?
Когато откриете това, което търсите...

1) Поставете продукта в кошницата си за пазаруване, като кликнете върху "ДОБАВИ В КОШНИЦАТА". В горния десен ъгъл на екрана ще видите червена лента с надпис "КОШНИЦА". Кликнете върху 'GO TO BASKET' (Отиди в кошницата), за да завършите покупката си.

2) Сега имате две възможности за избор - 'CONTINUE SHOPPING' (Продължаване на пазаруването) или 'NEXT STEP' (Следващата стъпка). Това е и мястото, където можете да въведете код за отстъпка или да използвате карта за подарък, да изберете начин на доставка или да добавите коментари към поръчката си. Когато сте готови да продължите, щракнете върху "СЛЕДВАЩА СТЕПЕН".

3) Тук можете да въведете личната си информация или да влезете в системата, ако вече сте регистрирани като клиент. Можете също така да се абонирате за нашия бюлетин или да добавите различен адрес за доставка. За да продължите, трябва да приемете нашите правила и условия. (Можете да ги прочетете, като кликнете върху червената връзка.) Кликнете върху "СЛЕДВАЩА СТЕПЕН".

4) Сега имате възможност да направите промени в адреса си за фактуриране/доставка или в метода на доставка. Изберете предпочитания от вас начин на плащане и кликнете върху "СЛЕДВАЩА СТЕПЕН".

5) Ако плащате с кредитна или дебитна карта или с PayPal, въведете необходимата информация и следвайте инструкциите. Когато покупката приключи, ще видите потвърждението на поръчката си. (Ако плащате чрез фактура или банков превод, ще преминете директно към потвърждението).

Какво да правя, ако не съм намерил това, което търся?
Можете да търсите продукти по няколко различни начина:

1) В горната част на страницата има поле за търсене. В него можете да търсите конкретна лампа ("PH 5"), стил или тип ("външни лампи"), дизайнер или производител ("Artemide") или дори цвят.

2) В главното меню ще намерите връзки за разглеждане на целия ни асортимент, както и за нови предложения, продукти в продажба, марки, дизайнери, а също и много вдъхновяващи предложения и статии.

3) Често ще виждате раздел за търсене в лявата част на страницата, където можете да филтрирате търсенето си по вид, цвят, материал и много други.

Какво да правя, ако все още съм объркан?
Свържете се с нас на телефон +359 8 001 114977 или info@lampemesteren.bg – член на нашия екип за обслужване на клиенти ще се радва да ви помогне!
Понастоящем службата за обслужване на клиенти може да обработва само запитвания, изпратени на английски език.

Плащане

Как мога да платя за поръчката си?
В Lampemesteren.bg приемаме плащания чрез VISA и Mastercard. Приемаме също така PayPal и банкови преводи. Ще можете да видите всички съответни такси за плащане, преди да потвърдите поръчката си.

Мога ли да платя, когато поръчката ми бъде доставена?
Наложен платеж (Такса: 6 лв.)
За наложен платеж, моля, обърнете внимание на следното:
- Цялата сума на поръчката се заплаща директно на куриера, който доставя поръчката.
- Не е възможно да се плати с наложен платеж за суми, надвишаващи 2600 лв.
- Възможно е да се избере само UPS за извършване на доставката.
- Не е възможно да се плати наложен платеж за поръчки, които съдържат продукт, който е толкова голям, че изисква специализирана доставка.

Мога ли да направя поръчка по пощата или по факс?
Не. От съображения за сигурност не можем да приемаме поръчки по пощата или по факс. Нашият екип за обслужване на клиенти с удоволствие ще ви преведе през процеса в нашия уеб магазин, но все пак ще трябва да направите самата поръчка.

Безопасно ли е плащането онлайн?
Абсолютно. Тъй като сигурността е основен приоритет в Lampemesteren.bg, цялата комуникация между картодържателите и нашата система за плащане се осъществява чрез криптирана SSL (Secure Socket Layer) връзка. С други думи, само Nets - която събира цифровите плащания от наше име - има достъп до вашите данни. Единственото, което ще видим, е дали транзакцията ви е одобрена или не.

Каква документация ще получа?
Веднага след като одобрим поръчката ви, ще ви изпратим потвърждение на поръчката, в което ще бъде посочено какво сте поръчали и за какво сте платили. Моля, запазете и/или разпечатайте това потвърждение, тъй като то служи и като доказателство за гаранция.


Доставка и доставяне

Кога ще бъде доставена поръчката ми?
Доставяме в цял свят и изпращаме чрез DPD, UPS, GLS и DSV. Срокът за доставка зависи от адреса за доставка, както и от това дали продуктът е в наличност в желания от вас цвят/вариант. Специалните поръчки могат да увеличат времето за доставка - можете да намерите информация за очакваното време за производство в описанията на отделните продукти.

Мога ли да доставя поръчката си на място, различно от адреса за фактуриране?
Да. Имате възможност да въведете различен адрес за доставка по време на процеса на поръчка.

Мога ли да променя адреса за доставка, след като направя поръчката си?
За да промените адреса за доставка, просто използвайте уникалната връзка за състоянието на поръчката си, но имайте предвид, че не можете да правите промени в поръчката, след като тя е била фактурирана.

Какво се случва, ако поръчката ми изчезне по време на транспортиране?
Ако очакваната дата на доставка е изтекла и все още не сте получили поръчката си, моля, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти - той с удоволствие ще провери и ще разбере какво се е случило с пакета ви. Просто ни изпратете имейл на адрес info@lampemesteren.bg или ни се обадете на телефон +359 8 001 114977.
Понастоящем службата за обслужване на клиенти може да обработва само запитвания, изпратени на английски език.

Връщания и искове

Какво става, ако опаковката е повредена при доставката на поръчката ми?
Когато получите поръчката си, проверете дали няма видими повреди. Ако опаковката е повредена или ако видите други признаци на дефект, приемете доставката с оглед на евентуални повреди на съдържанието на пакета или откажете доставката напълно и оставете транспортната компания да ни върне пакета.

Мога ли да предявя рекламация за дефектен продукт?
Когато пазарувате в Lampemesteren.bg, можете да предявите рекламация за всички дефекти, които възникнат в рамките на 24 месеца от момента на покупката. Ние ще възстановим цената на покупката, включително разходите за доставка, стига рекламацията да бъде одобрена.

Мога ли да върна продукт, от който не съм доволен?
Да, можете да върнете продукт до 100 дни след получаването му и да получите възстановяване на цената на продукта минус разходите за доставка.

Когато връщате продукт, защото сте променили мнението си, заплащате разходите за доставка.

Ако продуктът е бил инсталиран или има признаци на употреба, износване или повреда, ние си запазваме правото да откажем връщането.
Научете повече за рекламациите тук.

Научете повече за връщането тук.

Научете повече за възстановяването на суми тук.