Къде е моят пакет в момента?

Когато поръчката ви напусне склада ни, ще получите потвърждение за доставка, което съдържа цялата информация, необходима за проследяване на пратката ви 24 часа в денонощието.

Ако имате въпроси относно доставката или транспортирането, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти на
info@lampemesteren.bg или +359 8 001 114977.
Понастоящем службата за обслужване на клиенти може да обработва само запитвания, изпратени на английски език.

Не съм получил пакета си - какво мога да направя?

Ако очакваната дата на доставка е изтекла и все още не сте получили поръчката си, моля, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти - той с удоволствие ще провери и ще разбере какво се е случило с пакета ви. Просто ни изпратете имейл на адрес info@lampemesteren.bg или ни се обадете на телефон +359 8 001 114977.
Понастоящем службата за обслужване на клиенти може да обработва само запитвания, изпратени на английски език.

Имате ли други въпроси относно доставката и изпращането?

Свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти на info@lampemesteren.bg или +359 8 001 114977 - с удоволствие ще ви помогнем. Понастоящем службата за обслужване на клиенти може да обработва само запитвания, изпратени на английски език.